Do české verze časopisu Newsweek nastupuje tento týden nová redaktorka Iva Roze (Skochová). Absolventka žurnalistiky na Kolumbijské univerzitě v New Yorku psala pro Global Post, Slate, Salon nebo pro americký Newsweek. V Česku je známá jako dopisovatelka Reflexu, Respektu či Lidových novin. Newsweek čerstvě střídá šéfredaktora – místo Jiřího Nádoby nastoupil Ondřej Formánek.

Marketing UPC doplnili Jaček, Vlková a Tihelka

Noví lidé se budou věnovat B2B aktivitám, společenské odpovědnosti a produktům.

Tři nové manažery přijal provozovatel telekomunikačních služeb UPC Česká republika. Marketingovým manažerem UPC Business se stal v únoru Pavel Jaček, do funkce manažerky interní komunikace a korporátní odpovědnosti UPC nastupuje od března Klára Vlková a produktovým ředitelem UPC je nově Pavel Tihelka

Pavel Jaček

Pavel Jaček

Pavel Jaček bude mít na starosti veškerou komunikaci týkající se business zákazníků. Současně bude připravovat zadání pro reklamní a mediální agentury a úzce spolupracovat napříč odděleními segmentového marketingu a B2B v UPC. Spadá i s Klárou Vlkovou do týmu Karla Smrže, ředitele pro značku a zákaznickou zkušenost UPC.

Jaček se pohybuje v reklamní branži 12 let, pracoval v agenturách Dimar a Ogilvy pro značky Eurotel a Telefonica O2. Do UPC přichází z pozice account manažera z agentury OgilvyOne, kde pracoval pro společnosti O2, ČSOB a Tesco.

Klára Vlková

Klára Vlková

Úkolem Kláry Vlkové je podle Smrže přispět k cíli „být maximálně otevřená společnost vůči všem zaměstnancům a nastartovat ve větší míře společenskou zodpovědnost“.

Vlková začínala jako novinářka v České informační agentuře a iDnes.cz, poté pracovala v oblasti externí komunikace v rozhlasové stanici Radio 1. V rámci neziskového sektoru působila jako koordinátorka a manažerka projektů pro Nadaci Open Society Fund Praha, Otevřenou společnost nebo Síť mateřských center.

Pavel Tihelka

Pavel Tihelka

Pavel Tihelka bude coby produktový ředitel řídit sedmičlenný tým, který má na starosti produktové portfolio, včetně dalšího rozvoje platformy Horizon a souvisejících služeb. „Jeho další prioritou bude rozvoj programové nabídky UPC, a to jak lineárního TV vysílání, tak neomezené videotéky My Prime a dalších novinek, které v brzké době budeme představovat,“ uvádí marketingový ředitel UPC Jan Kohout, v jehož týmu bude Tihelka pracovat.

Tihelka během posledních deseti let působil v různých marketingových pozicích. Kariéru začal ve Vodafonu v oblasti CVM a mobilního marketingu. Poté pracoval v O2 jako manažer týmu mobilních produktů, kde zaváděl nové mobilní tarify a související služby s přidanou hodnotou. Do UPC přichází opět z Vodafonu, kde vedl tým pro předplacené služby, mobilní internet a roaming.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr