Marketing ČD Telematiky povede nově Hudák

Peter Hudák střídá Miloše Mastníka ve funkci šéfa obchodu a marketingu ČD Telematika.

Peter Hudák

Peter Hudák

Obchodním a marketingovým ředitelem poskytovatele velkoobchodních internetových, datových a hlasových služeb a dodavatele optických infrastruktur ČD Telematika se stal Peter Hudák. Ve funkci nahradil Miloše Mastníka, který se po dvou letech z ČD Telematika odchází.

Hudák, který v ČD Telematika od loňského jara zastával pozici vedoucího podpory prodeje, bude mít v nové funkci na starosti řízení obchodních aktivit firmy a její zviditelnění na informačně-technologickém trhu.

V segmentu telekomunikací se Hudák pohybuje dvě desetiletí. Řadu let působil na různých manažerských pozicích v rámci skupiny GTS, na lokální i regionální úrovni. Do GTS přišel díky fúzi se společností Nextra, kde zastával pozici manažera nepřímého prodeje. Kariéru odstartoval u telekomunikačního operátora Eurotel (dnes O2).