Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Marketing ždárského zámku řídí Herberová

Bývalá mluvčí pražské Botanické zahrady Lucie Herberová zamířila do Ždáru nad Sázavou.

Lucie Herberová

Lucie Herberová

Novou marketingovou a obchodní ředitelkou zámku Žďár nad Sázavou se stala Lucie Herberová. Jejím úkolem je další rozvoj marketingové strategie a propagace zámku, včetně nové zážitkové expozice Muzeum nové generace, otevřené pro veřejnost v září 2015.

Před nástupem do nové funkce působila Herberová jako PR manažerka a tisková mluvčí Botanické zahrady hlavního města Prahy, předtím pracovala jako PR specialista u prodejce zahradní techniky Mountfield. Obchodu a marketingu se věnovala také u specialisty na pokladní systémy Novum, kde se zabývala B2B prodejem obchodních a průmyslových vah a pokladních systémů. Při vysoké škole pracovala jako redaktorka Olomouckého deníku.

Součástí marketingové komunikace zámku Žďár nad Sázavou se má stát silná prezentace na sociálních sítích, organizace akcí v areálu zámku, reklama a mediální komunikace v tuzemsku i v zahraničí.