Novou marketingovou a obchodní ředitelkou zámku Žďár nad Sázavou se stala Lucie Herberová. Jejím úkolem je další rozvoj marketingové strategie a propagace zámku, včetně nové zážitkové expozice Muzeum nové generace, otevřené pro veřejnost v září 2015.
Před nástupem do nové funkce působila Herberová jako PR manažerka a tisková mluvčí Botanické zahrady hlavního města Prahy, předtím pracovala jako PR specialista u prodejce zahradní techniky Mountfield. Obchodu a marketingu se věnovala také u specialisty na pokladní systémy Novum, kde se zabývala B2B prodejem obchodních a průmyslových vah a pokladních systémů. Při vysoké škole pracovala jako redaktorka Olomouckého deníku.
Součástí marketingové komunikace zámku Žďár nad Sázavou se má stát silná prezentace na sociálních sítích, organizace akcí v areálu zámku, reklama a mediální komunikace v tuzemsku i v zahraničí.