Bakalova Economia zlikvidovala dosavadní šéfredaktorskou „vířivku“ a teď má tři: „Uprostřed dění budou mít nově místo také šéfeditoři webů, video, digitální obraz, sociální média i výroba deníku.“

Marketing Zonky povede Škrabánek

Bývalý marketér z Kosteleckých uzenin Jan Škrabánek zamířil do světa půjček.

Jan Škrabánek

Jan Škrabánek

Za marketing platformy na půjčování peněz mezi lidmi Zonky od května zodpovídá Jan Škrabánek. V minulosti připravoval kampaně jak českých, tak mezinárodních značek. V posledních letech pracoval pro Douwe Egberts, Pickwick, Vitanu nebo Kostelecké uzeniny. Hlásí se ke kampani na takzvanou Poctivou řadu uzenin, které podle firmy Kostelecké uzeniny obsahují více než 90 % masa. Součástí komunikace těchto produktů byla také televizní reklama se zpívajícími řezníky.

Za projektem „půjčkového crowfundingu“ Zonky, zprostředkovávajícího půjčky mezi fyzickými osobami stojí skupina PPF, respektive její splátková společnost Home Credit.