Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Marketingová ředitelka Novy Miloslava Nováková skončila ve funkci

Podle infomací Médiáře se tak stalo už před víkendem.

Komerční televize Nova odvolala z funkce dlouholetou marketingovou ředitelku Miloslavu Novákovou. Podle informací Médiáře se tak stalo před několika dny.

PR manažer Novy Vladimír Mužík to na dotaz Médiáře odmítl komentovat, televize nevydala ani oficiální stanovisko, s Novákovou se nám zatím nepodařilo spojit.

Miloslava Nováková řídila marketing všech televizních i internetových kanálů skupiny Nova. Pro televizi pracovala od roku 1999, tedy od dob ředitele Vladimíra Železného.

Loni se o ní mluvilo jako o možné generální ředitelce Novy. Začátkem letoška ale šéf CME, která Novu vlastní, Adrian Sarbu udělal generálním ředitelem televize advokáta Jana Andruška. Ten si začátkem letošního června přivedl jako PR manažera zmíněného Mužíka, předtím šéfredaktora Blesku.

Ke konci června rovněž Novu po třech letech opustila tisková mluvčí Michaela Fričová, její nástupkyni či nástupce Nova zatím neurčila, za stanici komunikuje Vladimír Mužík.

*

Doplněno 21. 9.

Až dnes, kdy branže upřela pozornost k volbě ředitele České televize, Nova vydala krátkou tiskovou zprávu tohoto znění: „Společnost CET 21 spol. s r. o. oznamuje, že v pátek 16. září 2011 byla z pozice ředitelky marketingu TV Nova odvolána Miloslava Nováková.“