Marketingovým ředitelem pivovarnické skupiny Heineken v Česku je od ledna Petr Havlíček. Přichází z Imperial Tobacco CR & SR (značky Davidoff, Gauloises či Gitanes), kde působil od roku 2004 na různých pozicích v marketingu, od roku 2013 se zodpovědností i za slovenský trh. Je i externím odborným poradcem vydavatelství Slovart pro lokalizaci publikací z oblasti marketingu.
Heinekenu patří v Česku pivovary Starobrno, Krušovice a Velké Březno, respektive značky Heineken, Desperados, Krušovice, Zlatopramen, Starobrno, Březňák, Zlatopramen Radlery, Hostan a regionální značky Dačický a Louny.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden