V úterý 30. srpna startuje na rádiu Frekvence 1 nová polední show Libora Boučka. Každý všední den od 12.00 do 13.00, kdy předtím pět let vysílal Ruda z Ostravy, nabídne mix hudby, zpráv a zábavy. Bouček chystá zábavní vstupy k aktuálním událostem, rozhovor s prezidentem Libor Bouček volá na Hrad a či bleskový kvíz. „Vlastní hodinová autorská polední show patří v zahraničí k tomu nejúspěšnějšímu v posledních letech a je na čase začít něco podobného budovat i na Frekvenci 1,“ prohlásil Bouček, který dosud musel vstávat kvůli ranní moderaci od 6.00 do 9.00.

Marketingu Intersnacku šéfuje Široký

Nový šéf marketingu Ondřej Široký přišel z Jacobs Douwe Egberts.

Ondřej Široký

Ondřej Široký

Výrobce slaných snacků a pochutin Intersnack jmenoval novým marketingovým lídrem lokálních značek pro Česko a Slovensko Ondřeje Širokého. Ten přišel ze středoevropského zastoupení Jacobs Douwe Egberts, kde působil jako category manažer pro kávovary a předtím jako senior brand manažer kávových výrobků. Na těchto pozicích restartoval značky Douwe Egberts a Tassimo v Česku a na Slovensku.

V minulosti také zakládal marketingové oddělení ve firmě 3M v divizi brusných systémů a nastavil tam novou obchodní strategii. Svou kariéru začal v Robert Bosch Group.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr