Výrobce slaných snacků a pochutin Intersnack jmenoval novým marketingovým lídrem lokálních značek pro Česko a Slovensko Ondřeje Širokého. Ten přišel ze středoevropského zastoupení Jacobs Douwe Egberts, kde působil jako category manažer pro kávovary a předtím jako senior brand manažer kávových výrobků. Na těchto pozicích restartoval značky Douwe Egberts a Tassimo v Česku a na Slovensku.
V minulosti také zakládal marketingové oddělení ve firmě 3M v divizi brusných systémů a nastavil tam novou obchodní strategii. Svou kariéru začal v Robert Bosch Group.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden