Výhru si agentura MarketUp připsala v tendrech na digitální kampaně pro kosmetickou značku Oriflame a prodejce sportovního vybavení A3 Sport. Navazuje tak na úspěšnou spolupráci s oběma značkami z minulých let a bude se podílet na jejich propagaci a strategii online komunikace i v roce 2017.
Pro Oriflame zajistí online kampaň na nábor nových kosmetických poradkyň. Kromě konceptu a ideového zaměření je na agentuře tvorba videospotů pro YouTube a bannerů. Představí „ženy Oriflame“, které stojí z velké části za úspěchem značky, a až doteď nebyly vidět. Online kampaň zahrne display reklamu, reklamu ve vyhledávání a videoreklamu na YouTube, také sociální sítě Facebook a Instagram. Zájemkyně jsou směrovány na microsite Díky Oriflame, rovněž v produkci MarketUp.
Pro A3 Sport a také výrobce Adidas bude MarketUp propagovat sportovní obuv Adidas a Reebok pro Česko i Slovensko na celý rok letošní rok. „Budeme kombinovat kampaně ve vyhledávání, display kampaně v obsahových sítích Google a Seznam.cz, kampaně na Facebooku a Instagramu a programatickou reklamu na vybraných portálech,“ přiblížil projektový manažer Michal Vrtiška, který se o klienta stará. Agentura dělá pro A3 Sport od roku 2015, tendr v takovém rozsahu však vypsal A3 Sport s Adidasem letos poprvé.
Projekty řídí Žižka z mediálky MEC
Čerstvým projektovým manažerem MarketUp se stal Ladislav Žižka. Přišel na sklonku loňska, na starost dostal nové i stávající projekty a jejich vedení. Zaměřuje se přitom hlavně na kampaně na podporu značek ze segmentu potravin, konkrétně Vitana či Bonavita. Přišel z mediální agentury MEC Czech Republic, kde zajišťoval online marketing pro Moneta Money Bank (programatický nákup a testování nových přístupů jako TV Sync) a Vodafone (první nákup online bannerů v televizi, HbbTV, testování reklamních formátů na Twitch.tv, Unruly, Spotify). K marketingu se Žižka dostal už při vysoké škole, kdy založil agenturu LZG Production pořádající sportovní a kulturní akce. Zároveň pracoval jako opinion leader pro značku Red Bull.
Další lidi pomůže najít akademie
Od 5. dubna do 26. května probíhá MarketUp Academy, série devíti workshopů, s dvojím cílem - vzdělávat lidi, kteří mají zájem o digitální marketing, a získat nové talenty do agenturního týmu.
„Chceme umožnit lidem, kteří chtějí pracovat v digitálu a chybí jim potřebné pracovní zkušenosti, získat práci v naší agentuře. Účastníci si na případových studiích vyzkouší, jak komunikovat s klienty, tvořit nabídky a mediaplány, nastavovat a optimalizovat kampaně a tvořit obsah,“ říká Sára Škvorová, HR & happiness manager MarketUp.
Do akademie se přihlásilo přes 150 lidí, agentura jich vybrala 12.