Ředitelem obchodního rozvoje (business developement director) televize Prima se stal Martin Cepek, dosavadní zaměstanec konkurenční skupiny CME, majitele televize Nova. Tam se staral o budování strategie placené televize v regionu střední Evropy. Předtím dělal patnáct let v placené televizi HBO, naposledy jako country manažer pro Česko a Slovensko.
„Bude zodpovědný za dlouhodobé budování a rozvoj placených služeb a nových forem šíření obsahu,“ uvedl k Cepkově nástupu Martin Konrád, generální ředitel Primy. Cepkův nástup tak může znamenat částečný obrat v obchodní strategii Primy.
Ta totiž dosud v Česku vysílá jen volně šířené kanály a na internetu razí cestu videoobsahu přístupého zdarma, osazeného reklamou. Na webu zpoplatňuje zatím malou část své produkce - konkrétně přístup k Lize mistrů či nevypípané verze pořadů šéfkuchaře Pohlreicha.