Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Martin Nováček z OMD povede nový tým prodejce rádiové reklamy Regie Radio Music

Martin Nováček

Martin Nováček

Prodejce rozhlasové reklamy Regie Radio Music mediální skupiny Lagardere Active ČR, staví od července nový tým mediálních konzultantů, který z pozice ředitele rozvoje obchodu povede Martin Nováček, dosavadní ředitel oddělení nákupu elektronických médií mediální agentury OMD.

Tým, který Nováček dává dohromady, má podle Lagardere za cíl „v těsné spolupráci s mediálními agenturami péči o klienty v segmentu národních a nadnárodních zadavatelů reklamy“. Regie Radio Music tak chce podpořit stagnující investice do rádia jako mediatypu.

Obchodním ředitelem Regie Radio Music dál zůstává Michal Beran.

Skupina Lagardere, provozující v Česku stanice Frekvence 1, Evropa 2 či Bonton, v červnu ohlásila ofenzívu v online médiích, kterou si chce zajistit dodatečné příjmy, protože dosavadní rozhlasové stagnují.