Internetové Britské listy Jana Čulíka a spol. si dnes připomínají 20 let existence. Poprvé vyšly 29. července 1996 jako součást Neffova Neviditelného psa. Proč Čulík Britské listy rediguje? Má pocit, že to má nějaký smysl? To říká ve videorozhovoru s Bohumilem Kartousem.

Martin Nováček z OMD povede nový tým prodejce rádiové reklamy Regie Radio Music

Martin Nováček

Martin Nováček

Prodejce rozhlasové reklamy Regie Radio Music mediální skupiny Lagardere Active ČR, staví od července nový tým mediálních konzultantů, který z pozice ředitele rozvoje obchodu povede Martin Nováček, dosavadní ředitel oddělení nákupu elektronických médií mediální agentury OMD.

Tým, který Nováček dává dohromady, má podle Lagardere za cíl „v těsné spolupráci s mediálními agenturami péči o klienty v segmentu národních a nadnárodních zadavatelů reklamy“. Regie Radio Music tak chce podpořit stagnující investice do rádia jako mediatypu.

Obchodním ředitelem Regie Radio Music dál zůstává Michal Beran.

Skupina Lagardere, provozující v Česku stanice Frekvence 1, Evropa 2 či Bonton, v červnu ohlásila ofenzívu v online médiích, kterou si chce zajistit dodatečné příjmy, protože dosavadní rozhlasové stagnují.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr