Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Máš na současné PR?

První panelová diskuse PR Gangu. Padesátka studentů zjistí, zda mají na to dělat PR. Zkusíme to konkrétně, bez tradičních klišé.

PR Gang, nový tým agentury Lesensky.cz, ve spolupráci s vysokými školami i experty z oblasti médií a PR nabízí studentům možnost vyzkoušet si, jak by obstáli při práci pro skutečné klienty. Po několika přednáškách na Masarykově univerzitě a Vysokém učení technickém přichází na řadu panelová diskuse s názvem Máš na současné PR?, která je určena pro všechny zájemce o public relations. Diskutovat o možnostech uplatnění v oboru budou odborníci z praxe i vysokoškolští vyučující. Vybraní studenti se tak dozví, co všechno práce píáristů obnáší, na co se připravit a jak jít kariéře naproti.

Akce proběhne na brněnské Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v úterý 4. dubna 2017 od 13.30 do 17.00. Diskusi bude moderovat Ondřej Aust, šéfredaktor Médiáře, který je mediálním partnerem akce. Kapacita je omezena, je nutné se předem registrovat.

Samotná akce bude rozdělena do dvou tematických bloků. „V prvním diskusním panelu se zaměříme na předpoklady pro úspěch v oboru public relations. Zájemcům poradíme, na čem zapracovat během studia a čemu věnovat pozornost i nad rámec povinných úkolů. V druhé části pak probereme současné možnosti uplatnění v praxi,“ uvedla k programu Iva Procházková, která má přípravu akce na starosti.

V prvním bloku vystoupí výkonná ředitelka APRA Barbora Bělíková a ředitelka pro komunikaci Masarykovy univerzity Tereza Fojtová. Doplní je vysokoškolští pedagogové, kteří jsou do projektu PR Gang zapojeni – zkušení novináři Jaroslav Čuřík a Jan Tomandl a také Filip Hrůza z Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity.

O konkrétních možnostech uplatnění přijde ve druhém bloku se studenty diskutovat Petr Lesenský z agentury Lesensky.cz. Doplní jej Milan Kříž z Ogilvy PR nebo freelancer Martin Pilát. Studenti si tak ověří, zda se hodí spíše pro práci v agentuře, nebo je pro ně vhodnější vystupovat jako jednotlivec. Jak prodat své know-how a získat první klienty poradí David Kirš a o kontaktu s novináři i celebritami více prozradí Dita Brančíková z brněnských veletrhů.