Jubilejní 50. sezóna Divadla Járy Cimrmana se oficiálně zahájí v sobotu 1. října v areálu U Čápa v Příchovicích na Tachovsku. Program dne zahrnuje největší sraz cimrmanologů v Česku, spanilou jízdu v dobových kostýmech na historických kolech i křest knihy Půlstoletí s Cimrmanem. V kině Jas pak od 19 hodin proběhne představení hry Cimrman v říši hudby, které odvysílá Radiožurnál.

Mastercard si na PR najal Bison & Rose

Agentura pomůže provozovateli platebních karet s novými projekty.

Generální ředitel Mastercardu pro Česko a Slovensko Miroslav Lukeš s moderátorem Leošem Marešem, který je tváří věrnostního programu Priceless Specials

Generální ředitel Mastercard pro Česko a Slovensko Miroslav Lukeš s moderátorem Leošem Marešem, který je tváří věrnostního programu Priceless Specials

Provozovatel platebních karet a bezkontaktních platebních inovací Mastercard od září spolupracuje s PR agenturou Bison & Rose. Agentura uspěla v tendru letos na jaře. Pro Mastercard zajistí služby v oblasti PR a vztahů s médii na českém i na slovenském trhu.

Podle Bison & Rose chystá Mastercard už letos na podzim v Česku a na Slovensku, na nichž bude s agenturou spolupracovat. Ve středu 7. září představí novinářům projekt Priceless Cities, tedy možnost cestování po světových metropolích pro držitele karet Mastercard. Ambasadory projektu jsou Tomáš a Radka Třeštíkovi. Více propagovat chce také věrnostní program Priceless Specials, jehož tváří se stal moderátor Leoš Mareš.

„Jedním z našich cílů v Česku a na Slovensku je pomoci místním samosprávám se zaváděním takzvaných chytrých měst a obcí. Zároveň chceme ukázat, že bezhotovostní placení a platební inovace u obchodníků jsou zásadním nástrojem v boji proti šedé ekonomice. I v této komunikaci nám má agentura pomoci,“ tvrdí generální ředitel Mastercard pro Česko a Slovensko Miroslav Lukeš.