Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Material Times poprvé jako tištěný časopis

V nákladu 1.000 kusů přichází na trh dosud jen webový magazín o materiálech.

Firma Happy Materials Lucie Havlové a Tomáše Hendrycha uvádí na trh tištěnou verzi magazínu Material Times, který dosud tři roky existuje na internetu. Časopis vychází v nákladu 1.000 kusů na 120 stranách formátu 170 x 240 milimetrů.

Nabídne texty o tom, jak se žije, pracuje a tvoří s různými materiály. „Zjišťovali jsme, jak se na svou práci dívá pokrývač, architektka, přidavačka betonu nebo larva chrostíka obalená zaltými šupinkami,“ uvedla šéfredaktorka Tereza Lišková.

Titulní strana prvního tištěného čísla Material Times

Titulní strana prvního tištěného čísla Material Times

Časopis bude poprvé k dostání na Prague Design Weeku od 2. do 8. května. Další distribuce pak bude probíhat ve vybraných knihkupectvích v Praze, Brně, Liberci a Ostravě a přes e-shop knihkupectví PageFive. Doporučená cena je 200 Kč za kopii. „Děkujeme inzerentům, kteří nás podpořili. A čtenáři sami řeknou, jestli má v našem konání cenu pokračovat,“ říkají majitelé zmíněné firmy, která časopis vydává.

Tým redaktorů a ilustrátorů magazínu Material Times a grafiků ze studia V8 (Přemysl Zajíček a František Kast) pracoval na titulu několik měsíců. Zázemí redakci poskytla i knihovna Matério Prague, za níž rovněž stojí Happy Materials a kterou podpořily i peníze Evropské unie.