Kreativní tým agentury McCann Prague rozšířili dva bývalí kreativci agentury Zaraguza. Na pozici executive creative director nastupuje do McCannu Jan Jelínek, novým senior copywriterem bude Ivan Soukup.
Jelínek se v Zaraguze podílel coby kreativní ředitel na tvorbě kampaní jako Zpívající čokoláda pro značku Studentská pečeť, Olympus Fotocihla, Axe Etiketa 21. století nebo projekt Heineken City Symphony, oceněný zlatem na loňském reklamním festivalu PIAF. Kromě Zaraguzy působil například v 2Fresh Prague nebo v Loosers.
Do McCann Prague se Jelínek vrací po zhruba pěti letech. Bude se věnovat rozvoji stávajících klientů, aktuálně se například podílí na přípravě globálních konceptů pro společnost Nokian Tyres. Jako executive creative director doplňuje seniorní sestavu McCannu ve složení creative director Lars Killi a executive creative director Joseph Ali Tehranian, kteří budou v agentuře působit i nadále.
Soukup, který nastupuje jako senior copywriter, přichází rovněž ze Zaraguzy, kde působil jako creative group head. Bude se věnovat stávajícím klientům agentury. Před svým příchodem pracoval kromě v Zaraguze také ve VCCP, v Scholz & Friends a ve Followbubble. V minulosti připravoval několik kampaní pro pivní značky (Březňák, Krušovice) nebo projekt Mizející obchody pro ČSOB, na který banka později navázala kampaní Hledá se obchod.