U nás lidi rostou. Zavolej nám hned teď!

Proběhl náš pátý PR Brunch uspořádaný s agenturou Pram Consulting. Přehrajte si videozáznam.

McCann získal šest značek Rémy Cointreau

Agentura McCann Prague postupně vyhrála v několika výběrových řízeních, které vypsala společnost Rémy Cointreau a které se týkaly několika hlavních značek z jejího portfolia. McCann tak bude nově zastupovat značky Tullamore Dew, Cointreau, Aperol, Hendrick’s, Rémy Martin a Mount Gay. Výběrová řízení probíhala od konce roku 2016 a týkala se kompletního zastřešení včetně nadlinkové komunikace (ATL), podlinkové (BTL), správy sociálních sítí či organizace eventů.

„Do tendru na nový zastřešující kreativní koncept pro značku Cointreau se přihlásilo několik agentur s opravdu silnými koncepty, ale nakonec jsme se rozhodli pro McCann, protože ukázal nejenom dobrou kreativu, ale také silný accountský tým a strategické přemýšlení o směrování našich značek,“ říká Alice Vaňková, brand manažerka Rémy Cointreau, odpovědná za značku Cointreau pro Česko a Slovensko.

McCann zodpovídá za adaptace globálních i vývoj lokálních konceptů. Prvním počinem je kampaň na podporu pomerančového likéru Cointreau. 

McCann některé značky přebírá od stávajících agentur. Konkrétně o práci na sociálních sítích Tullamore Dew a Aperolu tak přišla agentura Peppermint Digital, která Rémy zajišťovala komplet social. Dál teď dělá jen na značkách Jägermeister a Metaxa. Značka Tullamore přitom dosud žádnou kreativní fullservisovou agenturu neměla, její podlinku (BTL) měla (a stále má) na starosti agentura Fox Hunter. Podobné to bylo s dalšími čtyřmi značkami. „Na značkách Cointreau, Hendrick’s, Rémy Martin a Mount Gay jsme doposud neměli strategického agenturního partnera,“ uvedl pro Médiář marketingový ředitel Rémy Cointreau Rostislav Brzobohatý.

„Rémy Cointreau vypsalo v posledních několika měsících celkem čtyři tendry, do nichž byly přizvány agentury různého typu a velikosti. Naším cílem bylo najít pro každou značku, nebo sestavu značek dlouhodobého agenturního partnera s koncepčním přístupem, kvalitní kreativou, holistickym uvažováním a exekucí. Šlo o to, posunout se k modelu spolupráce v podobě dlouhodobého vztahů klient-agentura, v němž by se agentura měla ideálně stát přirozeným členem brand týmu a přispívat ke kontinuálnímu rozvoji značky,“ popsal Brzobohatý. „Jde nám o strategického partnera, který bude rozumět nejen značce jako takové, ale i dynamice trhu, na kterém soutěží, jejím zákazníkům a prodejním kanálům. McCann odvedl skvělou práci a postupně dokázal vyhrát tři ze čtyř tendrů. V tom čtvrtém, který je nyní v procesu, se prozatím stal jedním že dvou finálových účastníků.“