Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Mediaforce zajistí Cimexu firemní časopis Mixér

Koncern Cimex svěří svůj tištěný čtvrtletník externímu dodavateli.

Vydavatel firemních magazínů Mediaforce si přibral další zakázku. Pro koncern Cimex připravuje časopis Mixér. Ten si Cimex léta vydával v elektronické podobě jako PDF sám, posílal jej svým zaměstnancům. Jak teď rozšiřuje obchodní aktivity, rozhodl se pro tištěnou verzi, externě dodávanou. „Rozhodli jsme se jít cestou lifestylového časopisu,“ uvedla marketingová ředitelka Cimexu Petra Kůlová.

Časopis bude nově směřovat i na zákazníky a obchodní partnery. Distribučními kanály magazínu budou i administrativní budovy v majetku Cimexu a síť hotelů Orea, které Cimex rovněž vlastní. Mixér připravuje tým pod vedením publishera Mediaforce Pavla Hrůzy. Do konce letošního roku má vyjít ještě jedno číslo, v roce 2017 najede magazín na čtvrtletní periodicitu.

Titulní strana časopisu Mixér

Titulní strana časopisu Mixér


Ukázka z časopisu Mixér

Ukázka z časopisu Mixér


Ukázka z časopisu Mixér

Ukázka z časopisu Mixér


Ukázka z časopisu Mixér

Ukázka z časopisu Mixér


Ukázka z časopisu Mixér

Ukázka z časopisu Mixér


Ukázka z časopisu Mixér

Ukázka z časopisu Mixér