Mediální agentura Optimedia z komunikační skupiny Publicis One se v červnu přejmenovala na Blue 449. Změna probíhá na všech trzích, na nichž agentura působí, včetně Česka. Ředitelkou pražské pobočky bude Dana Staňková. V Česku pod agenturou Blue 449 zůstávají všichni současní klienti dosavadní agentury Optimedia, mezi něž patří Nestlé, Sanofi, SCA, Baťa, Globus, Zaplo, Puma nebo Electrolux.
Globální síť Blue 449 začala mediálka Optimedia budovat v roce 2015, v reakci na nástup digitální ekonomiky, s cílem vyvíjet nové přístupy ke komunikacím, ve spolupráci s médii, technologiemi a kreativními partnery. Blue 449 nahradila britskou mediální agenturu Walker Media, kterou Publicis, vlastník Optimedia, koupil rok předtím, v roce 2014. V březnu 2016 došlo ke sloučení značky Optimedia a vznikající agentury Blue 449. Název Blue 449 přitom odkazuje k vlnové délce barvy mezi modrou, kterou používala Optimedia, a fialovou z bývalé značky Walkeru.
Agentura Blue 449 je aktivní na všech klíčových trzích, má přes dvaadvacet kanceláří a 1200 zaměstnanců. Do konce roku 2017 má v úmyslu založit další pobočky v zemích jako Singapur, Mexiko, Tchaj-wan či Bulharsko. „V Česku nám Blue 449 pomůže posunout a inovovat naše produkty, lépe analyzovat a plánovat obchodní aktivity našich klientů,“ podotkla místní ředitelka Dana Staňková. Globálním prezidentem sítě zůstává Andras Vigh.