Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Mediální auditoři Fairbrother Lenz Eley se přejmenovali na Flemedia

Mediálně poradenská a auditorská společnost Fairbrother Lenz Eley mění k 27. září název na Flemedia. Zároveň se na pražských Vinohradech přestěhovala z Francouzské ulice do Uruguayské 15. Fairbrother Lenz Eley je na českém trhu od roku 2004 (od roku 2006 vystupuje pod značkou Flemedia), jako partner stejnojmenné světové sítě zaměřené na mediální poradenství, tu pak koupila společnost Ebiquity. Flemedia je nyní v Česku a na Slovensku jejím partnerem.

Firma se zaměřuje na zvyšování návratnosti mediálních investic zadavatelů reklamy. Její služby zahrnují audity mediální výkonnosti, kontrolu televizních kampaní, organizaci výběrových řízení na agentury, media management, ad-hoc analýzy, strategické konzultace a vzdělávání v oblasti médií a marketingu. Firmu vlastní Hynek Cimoradský, další její výraznou postavou je René Jež. Společně pořádají výroční ceny Flema Media Awards, letos probíhá 8. ročník.