V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Mediální podporu zajistí IT výrobci Nvidia Whispr

Agentura Jiřího Vrzáčka a Ondřeje Kuvika vyhrála v tendru na PR Nvidie ve třech zemích.

Ve výběrovém řízení na novou PR agenturu výrobce grafických procesorů, osobních počítačů a handheldů Nvidia pro Česko, Slovensko a Maďarsko zvítězila agentura Whispr Communications Jiřího Vrzáčka a Ondřeje Kuvika. Ta už pro tohoto klienta projektově pracovala v první polovině tohoto roku na blížícím se komerčním uvedení brýlí a zařízení pro virtuální realitu HTC Vive. Jejím současným úkolem bude posílení mediální podpory značek Nvidia v oblasti hardwaru, gamingu, technologií a životního stylu.

Account manažerem pro klienta Nvidia se stal Jaromír Möwald, který dřív působil devět let ve videoherních médiích a poslední tři roky se věnoval PR komunikaci českého obchodu Xzone.cz. Práce pro zmíněného klienta představuje pro agenturu také možnost rozšířit aktivity její slovenské divize. 

Agentura Whispr Communications vznikla před čtyřmi roky a soustředí se především na technologické klienty. V současnosti má její tým 10 zaměstnanců a 12 externích dodavatelů.