Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Mediální skupina Mafra koupila od „skromného kluka“ Pavla Matouška web AAAPoptávka.cz

Vydavatel MF Dnes, Lidových novin plánuje nově koupený web propojit se svým firemním katalogem Topkontakt.cz a provázat na weby svých tištěných titulů.

Johannes Werle (vlevo) a Pavel Matoušek. Foto: Dan Materna, MF Dnes

Johannes Werle (vlevo) a Pavel Matoušek. Foto: Dan Materna, MF Dnes

„Skromný kluk“ Pavel Matoušek prodal mediální skupině Mafra web AAAPoptávka.cz, který provozoval od roku 2007 a vybudoval z něj největší poptávkový systém v Česku s 600 tisíc poptávajících. Portál umožňuje uspořit čas při hledání zboží či služeb a zároveň oslovit širokou škálu dodavatelů. Cenu ani jedna ze stran nezveřejnila.

„Strategií mediální skupiny Mafra je vedle posílení printových aktivit využití potenciálu růstu v digitální oblasti. Získání většinového podílu na serveru AAAPoptávka.cz zapadá do této strategie,“ prohlásil Johannes Werle, generální ředitel a předseda představenstva Mafry.

Podpis akvizice. Zleva Dalibor Balšínek, Pavel Matoušek, Johannes Werle. Foto: Dan Materna, MF Dnes

Podpis akvizice. Zleva Dalibor Balšínek, Pavel Matoušek, Johannes Werle. Foto: Dan Materna, MF Dnes

Mafra prováže koupený web se svým firemním katalogem Topkontakt.cz, databází víc než 2 milionů firemních adres, skoro 1,7 milionu firem a 358 tisíc emailů. „Formou praktických návodů a rad“ se má AAAPoptávka.cz propojit s magazíny portálů iDnes.cz, Lidovky.cz či Metro.cz.