Internetové Britské listy Jana Čulíka a spol. si dnes připomínají 20 let existence. Poprvé vyšly 29. července 1996 jako součást Neffova Neviditelného psa. Proč Čulík Britské listy rediguje? Má pocit, že to má nějaký smysl? To říká ve videorozhovoru s Bohumilem Kartousem.

Médiář získává strategického partnera a investora

Specializovaný zpravodajský web se bude dál rozvíjet ve spolupráci s Michalem Bařinou a jím vedenou firmou Global Marketing.

Michal Bařina a Ondřej Aust v novém společném sídle. Foto: Martin Kabát

Michal Bařina a Ondřej Aust v novém společném sídle. Foto: Martin Kabát

Tři a tři čtvrtě roku od svého samostatného restartu v režii Ondřeje Austa získává Médiář, specializovaný zpravodajský web zaměřený na média a marketing, strategického partnera a investora. Je jím rodinný podnik Global Marketing Ivany a Michala Bařinových, činný od roku 1998 v oboru marketingu zaměřeném především na maloobchod.

„Díky nové spolupráci s Michalem můžeme plánovat rozšíření obsahového záběru Médiáře a také redakčního týmu. Zpravodajsky a informačně se zaměříme na další oblasti, které jsme zatím neměli kapacitu sledovat,“ říká Aust, šéfredaktor a dosavadní solitérní vydavatel Médiáře. „Ondřej udělal z Médiáře solidní a známou mediální značku, která kromě online zpravodajství zahrnuje úspěšné akce jako jsou přehlídka mobilních aplikací AppParade nebo přesně zaměřené mikrokonference. Společně chceme jít o úroveň výš,“ plánuje Michal Bařina, jednatel Global Marketingu.

Vydavatelem Médiáře se stane nově založená společnost News Media, kterou vlastní rovným dílem Ondřej Aust a Global Marketing. Aust zůstává šéfredaktorem odpovědným za obsah, Bařina se bude věnovat obchodnímu fungování firmy. Tuto změnu bude v nejbližších týdnech následovat inovace vzhledu a struktury webu. Ten by měl do konce roku znatelně posílit mimo jiné v datové části. Další konkrétní novinky plánuje News Media uvést v průběhu října.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr