Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Mediasharks spravují digitál a social Falconu

Komunikační agenturu Mediasharks má na digitální marketing a sociální sítě distribuční společnost Falcon, která na tuzemském trhu šíří filmovou produkci amerických studií Disney a Sony Pictures. Mediasharks tak připravují veškerou online podporu zahraničním snímkům jako Avengers, Star Wars, Doctor Strange, Kráska a zvíře, Příchozí, Inferno, Hledá se Dory či Trainspotting 2, i českým jako Anděl Páně 2, včetně komunikace na sociálních sítích. Na kanálech Falconu na Facebooku, Instagramu a YouTube a k tomu na facebookové stránce Filmová zábava oslovují celkem přes 200.000 fanoušků.

Agentura používá lokalizovaný obsah s podklady od zmíněných studií. Mediaplány digitálních kampaní přitom pro jednotlivé filmové tituly připravuje na základě dat a průzkumů. „Klientovi doručujeme strategicky pojaté řešení včetně nápadů, které oslovují daný segment a přesně cílenou komunitu filmových fanoušků obsahem, který je pro ně relevantní,“ uvádí Miroslav Kaška, senior social media manager Mediasharks. Za Falcon spolupráci řídí marketingová manažerka Vladimíra Věprovská.

Šmoulové

K reklamě Falconu využívají Mediasharks i branding na hlavních informačních webech


Premiéru Šmoulů letos podpořila soutěž s geocachingem

Premiéru Šmoulů letos podpořila soutěž s geocachingem

„Naším cílem je stát se hlavním a nejlepším týmem a partnerem v teritoriu střední Evropy v oblasti filmové zábavy. Pro náš tým je splněným snem pracovat na legendárních titulech od Marvela nebo Pixaru – týká se to jak grafiků a animátorů, tak i kodérů, filmy nás baví,“ podotýká David Martínek, creative director Mediasharks.