Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Měření NetMonitor bude zajišťovat už jen Gemius

Příští rok v září skončí spolupráce agentur Mediaresearch a Gemius na oficiálním měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor a též na sesterském slovenském měření AIMmonitor. Dál je bude zajišťovat sám Gemius. Médiáři to potvrdila předsedkyně představenstva Mediaresearch Tereza Šimečková s tím, že v praxi nepůjde o viditelnou změnu.

Členové představenstva Mediaresearch (zleva) Michal Jordan, Tereza Šimečková a Iain Nils Hessey Rügheimer. Zdroj: výroční zpráva firmy

Členové představenstva Mediaresearch (zleva) Michal Jordan, Tereza Šimečková a Iain Nils Hessey Rügheimer. Zdroj: výroční zpráva firmy

Spolupráce obou výzkumných firem na NetMonitoru začala v letech 2004, respektive 2005, v té době Mediaresearch přivedl Gemius do Česka jako svého technologického partnera a společně získaly smlouvu na dodávku internetových dat pro SPIR, před dvěma třemi lety se role obrátily. Letos Gemius obhájil kontrakt na NetMonitor na roky 2015 a 2016, s opcí na další až dva roky.

Rozhodnutí rozpojit desetileté partnerství přichází nedlouho poté, co těsnou většinu v Admosphere ovládla konkurenční agentura Nielsen.