Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Měření NetMonitor bude zajišťovat už jen Gemius

Příští rok v září skončí spolupráce agentur Mediaresearch a Gemius na oficiálním měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor a též na sesterském slovenském měření AIMmonitor. Dál je bude zajišťovat sám Gemius. Médiáři to potvrdila předsedkyně představenstva Mediaresearch Tereza Šimečková s tím, že v praxi nepůjde o viditelnou změnu.

Členové představenstva Mediaresearch (zleva) Michal Jordan, Tereza Šimečková a Iain Nils Hessey Rügheimer. Zdroj: výroční zpráva firmy

Členové představenstva Mediaresearch (zleva) Michal Jordan, Tereza Šimečková a Iain Nils Hessey Rügheimer. Zdroj: výroční zpráva firmy

Spolupráce obou výzkumných firem na NetMonitoru začala v letech 2004, respektive 2005, v té době Mediaresearch přivedl Gemius do Česka jako svého technologického partnera a společně získaly smlouvu na dodávku internetových dat pro SPIR, před dvěma třemi lety se role obrátily. Letos Gemius obhájil kontrakt na NetMonitor na roky 2015 a 2016, s opcí na další až dva roky.

Rozhodnutí rozpojit desetileté partnerství přichází nedlouho poté, co těsnou většinu v Admosphere ovládla konkurenční agentura Nielsen.