V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Měsíčník Betynka zlevňuje na polovinu

Titul pro matky chce zaujmout nižší cenou, obrázky dětí čtenářek i přibaleným sunarem.

Časopis pro čerstvé matky Betynka, který letos přešel z Mladé fronty do portfolia mediálních aktivit Daniela Křetínského (konkrétně pod vydavatelství CN Invest), se představuje v novém. Cena stostránkového měsíčníku klesla na polovinu, z dosavadních 39,90 Kč na 19,90. Titul chce zaujmout čtenářky i tím, že nově bude na titulní straně tisknout obrázky jejich dětí.

Novinky počínají lednovým vydáním, které je v prodeji od čtvrtka 29. prosince. To láká i přibaleným dárkem, porcí vanilkového sunaru. Časopis tiskne necelých 15.000 kusů, prodá 4.300, z toho necelých 1.700 činí předplatné, většinu tvoří pultový prodej. Šéfredaktorkou Betynky je Alice Rossi.