Přijďte nAKAfe!

Už v pondělí 29. května přijďte na soutěžní přehlídku AppParade hrát o nové Nokie 3310.

Měsíčník MontyRich mění podobu i obsah

Byznysový magazín chce působit mladistvěji a kromě příběhů úspěšných přinášet návody.

Milan Charvát (vpravo) předvedl novou podobu magazínu na prosincovém křtu v Praze

Milan Charvát (vpravo) předvedl novou podobu magazínu na prosincovém křtu v Praze

Po dvou letech existence mění magazín MontyRich a jeho online verze grafickou podobu. Časopis přichází s novým logem i typografií, inovoval i samotný obsah a skladbu. Redesign časopisu i webu dělal grafický designér Jan Michoin. O fotografii na obálce se postaral fotograf Tomáš Železný. V novém vyjde časopis poprvé 13. prosince, jako zimní dvojčíslo, nový web spustí na přelomu prosince a ledna.

"Celková vizáž časopisu by podle něj měla působit, velkoryse, mladistvě a prémiově"

„Celková vizáž časopisu by podle něj měla působit, velkoryse, mladistvě a prémiově“

MontyRich má 96 stran a udává náklad 3.000 výtisků. Z toho je 1.700 stálých předplatitelů, ostatní výtisky distribuuje adresně majitelům, střednímu a vyššímu managementu domácích firem a vybraným partnerům (Havel & Holásek, BH Securities, Cyrrus či Altman). „Inzertními partnery jsou nejčastěji společnosti ze segmentu financí, práva, investic, realit a lifestylu. Letošní průměrný měsíční obrat magazínu činil 400.000 Kč,“ uvádí vydavatel a šéfredaktor magazínu Milan Charvát (menšinový 7% podíl v jeho vydavatelství Montyrich Group loni získala firma Busyman Trust).

„Přibudou nové rubriky zaměřené na každodenní byznysovou praxi. Naším záměrem není jen psát o úspěšných lidech, ale chceme sloužit i jako byznysový manuál. Přinášet praktické tipy a rady, které mohou lidé využít pro vlastní podnikání,“ doplnil Charvát. Do budoucna magazín plánuje pravidelné speciální suplementy z oblasti technologií, inovací, startupů a lifestylu.

Nový design časopisu MontyRich

Nový design časopisu MontyRich

 

Nový design časopisu MontyRich

Nový design časopisu MontyRich