Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Měsíčník Strategie zlevňuje ze 139 na 69 Kč a zmenšuje formát

Nová podoba Strategie

Nová, zářijová Strategie přináší rozhovor s Petrem Dvořákem, generálním ředitelem České televize

Měsíčník Strategie vydavatelství Mladá fronta opět v krátké době mění grafiku, také obsah a cenu – zlevňuje ze 139 na 69 Kč (konkurenční týdeník Economie Marketing & Media stojí 64 Kč, MarketingSalesMedia vycházející v Empresa Media od května 65 Kč). Časopis o 108 stranách vede Radek Polák. „Mottem Strategie je od nynějška ‚menší formát, větší hloubka‘,“ řekl Tomáš Skřivánek, v Mladé frontě šéf divize Euro E15.