Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Metro: Jsou věci, o které se podělíte

Inhouse produkt vydavatelství Mafra

Deník Metro spustil v květnu kampaň pod sloganem „Jsou věci, o které se podělíte“. Kampaň probíhá formou inzerce v lifestylových magazínech vydavatelství Hachette Filipacchi, ve vysokonákladových titulech vydavatelství Bauermedia.

Dále bude kampaň podpořena imagovou rozhlasovou kampaní na regionálních a celoplošných rádiích, v televizi Prima formou sponzoringu vybraných pořadů a plakáty na distribučních stojanech deníku v pražské metropoli.

Koncept a kreativa kampaně vznikly inhouse v centrálním marketingu mediální skupiny Mafra.

Metro: Jsou věci, o které se podělíte

Metro: Jsou věci, o které se podělíte