Majitel Seznamu Ivo Lukačovič prohlásil, že jeho online televize Stream.cz dosud byla „obrovská černá díra na peníze“ a teprve teď „se konečně přehoupla z dlouhotrvající, chronické ztrátovosti a začala generovat minimální zisk“. Říká to poté, co Stream.cz opustila dvojice ZáhořKuchynka, jež staví konkurenční projekt pro Mall Group. „Některé formáty čistě internetová televize nemůže uživit,“ tvrdí Lukačovič. Stream.cz s novými šéfy ohlásil novou vlnu seriálů pro mainstream.

MF Dnes, LN a Metro dnes vyšly s prázdnými titulními stranami. Je to inzerce IKEA

„Dnes nic nového. Kromě katalogu IKEA.“ To je jediná „zpráva“, kterou dnes placené deníky mediální skupiny Mafra Mladá fronta Dnes a Lidové noviny i bezplatné Metro daly na své titulní strany. Prodaly je švédskému prodejci nábytku IKEA, kvůli propagaci jeho nového sortimentu.

Inzerce IKEA v denících mediální skupiny Mafra. Foto: Miroslav Čepický, Ondřej Aust

Inzerce IKEA v denících mediální skupiny Mafra. Foto: Miroslav Čepický, Ondřej Aust

Agresivní reklama má formát čtyřstrany, zvláštního sešitu, do něhož jsou zabaleny dnešní výtisky novin ve standardní úpravě. Taková kampaň není v českém tisku běžná, kvůli tomu – a i proto, že je tak agresivní – bývá také drahá.

V květnu ji v luxusnější formě – na stříbřitém, tužším papíře – využila v Hospodářských novinách automobilka Volkswagen k propagaci nového modelu.