Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

MF Dnes začala tisknout inzeráty, které mají víc než metr na šířku

Poprvé dnes nového formátu využívá televize Prima, k propagaci show Česko Slovensko má talent 2.

V čase, kdy se útraty inzerentů tenčí a prodaný náklady propadá, vychází deník MF Dnes mediální skupiny Mafra zadavatelům reklamy novým netradičním formátem. Jmenuje se „superpanorama“ a ceková šíře plochy je 1202 milimetrů, tedy čtyři tiskové strany vedle sebe.

„Tento formát umožňuje jednolitý potisk čtyř stran vedle sebe, což přináší klientům nové možnosti v grafice jejich inzerátů,“ uvádí Mafra. Potisk přitom může být jedno- i oboustranný.

Inzerát superpanorama v MF Dnes, 1. září

Inzerát superpanorama v MF Dnes, 1. září

Jako první se rozhodla využít této možnosti televize Prima, která dnes 1. září superpanoramou v posledním ze čtyř sešitů aktuálního vydání novin propaguje druhou řadu show Česko Slovensko má talent, již odstartuje v neděli 4. září ve 20 hodin.

„Spolu s chystanou inovací grafického obalu stanice je kampaň k show Česko Slovensko má talent jednou z největších priorit podzimního vysílacího schématu,“ uvedla Denisa Schulzová, marketingová ředitelka TV Prima.

Žádné jiné vydavatelství nemá v tuto chvíli technologii, která by mu umožnila podobný formát nabízet, tvrdí Mafra. Čtyři strany vedle sebe dokáže vytisknout také ve svých dalších denících – Lidových novinách a bezplatném Metru, nabízí ho v balíčku Power Kombi.