Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Microsoft si na digitál vybral Konektor Social

Výběrové řízení softwarového giganta Microsoft na novou digitální agenturu vyhrál Konektor Social. Bude vést obsahové kampaně v Česku a na Slovensku, zároveň se zaměří na zapojení influencerů do kampaní Microsoftu. Na spolupráci bude za Microsoft dohlížet manažerka marketingové komunikace Zuzana Dobešová. Vedení agentury Konektor Social v těchto dnech naplno přebírá Rostislav Starý, který kvůli tomu odešel z vedení sesterské agentury PR.Konektor.

Rostislav Starý. Foto: Vojta Herout

Rostislav Starý. Foto: Vojta Herout

Obsahová agentura Konektor Social zdůrazňuje, že se v přípravě a vedení kampaní řídí modelem see–think–do–care Avinashe Kaushika, který zohledňuje různé fáze nákupního chování (potenciálních) zákazníků. Agentura aktuálně dělá pro klienty Mondelez, Stock, Sazka či Hornbach.