Ministerstvo pro místní rozvoj vypsalo veřejnou zakázku na nákup mediálního prostoru pro dvouměsíční kampaň propagující Evropské fondy pro lepší vzdělávání a zaměstnání. Plánovaná cena této zakázky činí 9,779 milionu Kč, do tendru se lze hlásit do 23. prosince.
Kampaň by měla proběhnout v prvním čtvrtletí roku 2017 a zaměřit se na různé podskupiny široké veřejnosti, konkrétně na mladé lidi od 20 do 30 let, na rodiny s dětmi do pěti let a na lidi mezi 50 a 65 lety. Běžet by měla v televizi, v tištěných médiích a na internetu. Rozhodujícími kritérii pro výběr jsou z 80 % kvalita nákupu mediálního prostoru a z 20 % kvalita plánování.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor