Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Ministerstvo školství má tendr za 56 milionů

Vítěz výběrového řízení zrealizuje mediální kampaň programu Výzkum, vývoj a vzdělávání.

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy vypsalo veřejnou zakázku na dvaapůlletou mediální kampaň Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání, který má ve své gesci. Odhadovaný rozpočet kampaně činí 56.093.600 Kč, do tendru se lze hlásit do 18. dubna 2016. Informoval o tom Věstník veřejných zakázek.

Veřejná zakázka je rozdělena na čtyři části, a sice televizi, internet, tisk a konečně tisk – společné vzdělávání v operačním programu. Uchazeči mohou podat nabídku jak na všechny části, tak pouze na některé.