Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR: Rozšiřte si obzory

Kampaň připravila Mather Communications. Spot režíroval Tomáš Řehořek.

“Rozšiřte si obzory” je slogan nové kampaně na podporu celoživotního vzdělávání Čechů, kterou spouští Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Kampaň, která zahrnuje spoty v TV a rozhlasu, tištěných médiích a na internetu, připravila Mather Communications.

Češi se nechtějí vzdělávat a v oblasti dalšího vzdělávání zaostávají za celoevropským průměrem. Za podpory Evropského sociálního fondu proto vzniká projekt, který má za cíl popularizovat další vzdělávání v nejširším slova smyslu – vzdělávání profesní, osobní i zájmové.

“Reklama si klade za cíl zaujmout potenciálně nespokojené zaměstnance, kteří mají ambice dokázat v profesním životě něco víc. Vsadili jsme na zajímavý formát televizního spotu i hlavního vizuálu, kde je v obraze vždy dostatek dalšího prostoru pro rozšíření obzorů ” říká František Mareš, Account Director Mather Communications.

Duhové logo i slogan „Rozšiřte si obzory“ se bude objevovat od září ve všech typech médií, od televize, rozhlasu, až po tištěná celostátní a regionální média. První vlna kampaně potrvá do letošního listopadu. Po vánoční a novoroční přestávce pak naváže druhá vlna, která poběží celý příští rok.

Hlavním kreativním prvkem kampaně jsou průzory, které symbolizují nedostatek rozhledu. U televizního spotu se tyto průzory roztáhnou úplně. Režisérem televizního spotu se stal mladý tvůrce – Tomáš Řehořek, který v loňském roce zaujal dokumentárním dramatem Piko. Zajímavostí je, že reklamní spot byl natočen jedním záběrem během jednoho dne.