V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Mladá fronta převzala časopis Gynekolog

Časopisové vydavatelství Františka Savova rozšiřuje aktivity své zdravotnické divize.

Odborný titul Gynekolog – časopis ženských lékařů nově patří pod Mladou frontu. Vydavatelství Františka Savova ho zařadilo do portfolia svých zdravotnických titulů, který má nyní celkem 25. Soustředilo je v divizi Medical Services. Čtvrtletník Gynekolog, zaměřený na gynekologii a porodnictví, vychází v nákladu 1.000 výtisků. Distribuce je řízená na předplatitele, část nákladu chodí zdarma u příležitosti celostátních konferencí České gynekologicko-porodnické společnosti a podobných akcí. Předsedou redakční rady titulu je doktor Jindřich Tošner, redakci vede doktorka Michaela Lízlerová.

Divize Medical Services také redesignovala jeden ze svých titulů, měsíčník Zdravotnictví a medicína. Časopis pro odborníky ve zdravotnictví, farmacii a ošetřovatelství jako šéfredaktorka nově vede Petra Klusáková. „Obsahovou novinkou jsou komentáře osobností českého zdravotnictví,“ podotkla. Také web Zdraví.euro.cz využije osobnosti zdravotnictví, a to ve videorozhovorech. Zdravotnická divize Mladé fronty také redesignovala denní newsletter, upravila e-shop s knihami a uvedla jeho slovenskou verzi.

Časopis Zdravotnictví a medicína v novém

Časopis Zdravotnictví a medicína v novém