Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Mladá fronta přináší Český export, přílohu E15

Magazín o vývozu o 28 stranách bude vycházet v nákladu 55.000 výtisků.

Ke čtrnácti loňským tematickým přílohám deníku E15 o exportu se letos přidává další nová, o Kazachstánu, vyšla 4. února. Deník vydavatelství Mladá fronta je proto sloučí pod název Český export a bude je pravidelně vydávat každý měsíc, vždy první středu v měsíci, vždy zaměřené na konkrétní region. Po Kazachstánu mají následovat Japonsko, Blízký východ či Jižní Korea. Rozsah bude 28 stran, náklad 55.000.

Přílohy totiž podle vydavatele zaznamenaly loni příznivý ohlas u inzerentů „Nabízíme tak našim klientům pravidelnější rytmus a formu a věříme, že bude magazín úspěšně navazovat na předchozí tři ročníky našich teritoriálních příloh,“ řekl David Korn, obchodní ředitel divize Euro E15.

Magazín chce být zdrojem praktických informací pro vývozce a zároveň pravidelnou kronikou českého hospodářství pro čtenáře. „Pravidelnou součástí magazínu vždy bude materiál o některém klíčovém odvětví českého hospodářství. Začínáme nejdůležitějším, tedy automobilovým průmyslem,“ řekl Tomáš Stingl, redaktor přílohy Český export.