Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Mladá fronta slučuje obchod, řídí ho Benetková

Inzerci pro tisk i web vede v Mladé frontě Lenka Benetková, Josef Čapek je její zástupce.

Lenka Benetková. Foto: Tomáš Novák

Lenka Benetková. Foto: Tomáš Novák

Vydavatelství Mladá fronta Františka Savova sloučilo obchodní oddělení tištěných a online titulů. Sloučený tým povede Lenka Benetková, dosavadní obchodní ředitelka tisku, od loňského dubna vedla obchodní oddělení všech zpravodajských titulů. Dosavadní obchodní ředitel online divize Josef Čapek dostal pozici zástupce ředitelky Benetkové pro internetovou inzerci. Mladá fronta novým uspořádáním chce vyjít vstříc požadavkům inzerentů. „Očekávají celkovou nabídku printových a onlinových produktů,“ tvrdí firma, která vydává hlavně týdeník Euro a jeho web, v září spustí jeho pražskou přílohu a nakupuje další tituly.