Vydavatelství Mladá fronta Františka Savova sloučilo obchodní oddělení tištěných a online titulů. Sloučený tým povede Lenka Benetková, dosavadní obchodní ředitelka tisku, od loňského dubna vedla obchodní oddělení všech zpravodajských titulů. Dosavadní obchodní ředitel online divize Josef Čapek dostal pozici zástupce ředitelky Benetkové pro internetovou inzerci. Mladá fronta novým uspořádáním chce vyjít vstříc požadavkům inzerentů. „Očekávají celkovou nabídku printových a onlinových produktů,“ tvrdí firma, která vydává hlavně týdeník Euro a jeho web, v září spustí jeho pražskou přílohu a nakupuje další tituly.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden