Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Mladá fronta vrací Profit do volného prodeje jako měsíčník

Rok po převzetí časopisu Profit od vydavatelství Empresa Media vrací Mladá fronta tento letitý titul o podnikání do volného prodeje. Vycházel od roku 1990, samostatný končil jako týdeník s prodeji na stáncích ani ne tři sta kusů, od srpna 2012 pak byl přílohou deníku E15 a jako takový vycházel každé druhé pondělí v rozsahu 28 stran.

Od září se z něj stává měsíčník v rozsahu 56 stran, přidává třeba stránky věnované problematice práva. Dál mu šéfuje Martin Zika. Stát bude 39 Kč.

Obálka obnoveného Profitu, zářijové číslo

Obálka obnoveného Profitu, zářijové číslo

Distribuce se rozšiřuje, půjde celkem pěti cestami. Jako tištěný bude k dostání volně na stáncích, pro předplatitele, přímou cestou přes Hospodářskou komoru ČR a Asociaci pro malé a střední podnikatele a živnostníky ČR anebo jako příloha sesterského deníku E15 a týdeníku Euro. Dál bude k dispozici také elektronicky v PDF.

Značka Profit zahrnuje také odborné semináře, letos proběhly dvě série (o elektronických tržištích a o novém občanském zákoníku). „Dosud se konalo osm konferencí a dalších patnáct jich máme připraveno,“ uvedl Tomáš Skřivánek, ředitel ekonomické divize Euro E15 Mladé fronty.