Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Hošna mluvčím Českého rozhlasu

Přichází z PR agentury AMI Communications.

Jiří Hošna. Foto: Zdeněk Novosad

Jiří Hošna. Foto: Zdeněk Novosad

Tiskovým mluvčím Českého rozhlasu se k 1. říjnu stane Jiří Hošna. V minulosti působil jako novinář v České tiskové kanceláři a v Mladé frontě Dnes. Od roku 2008 se profesně věnuje korporátní komunikaci, nejdřív jako mluvčí Královéhradeckého kraje. Před nástupem do rozhlasu působil jako manažer v PR agentuře AMI Communications, kde dělal pro Veolii či Unilever.

Devětatřicetiletý Hošna je absolventem Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, oboru český jazyk a literatura.

V rozhlasu přebírá místo po Tereze Krásenské, která odešla v srpnu. Na post mluvčí rezignovala kvůli svému obvinění v souvislosti se zakázkou z doby, kdy působila na pražském magistrátu.