Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Mokráň jde z Vltava Labe Media do Petit Pressu

Milan Mokráň se v médiích Penty přesouvá z českého vydavatelství na Slovensko.

Z vydavatelství Vltava Labe Media odchází k 1. září výkonný ředitel Milan Mokráň. Vrací se na Slovensko, kde má v představenstvu sesterského vydavatelství Petit Press odpovídat za rozvojové projekty a regionální aktivity. České Vltava Labe Media i slovenský Petit Press vlastní, respektive spoluvlastní investiční skupina Penta (ve Vltava Labe Media má 100 %, v Petit Pressu 45 %). Mokráňovy kompetence v oblasti marketingu Vltava Labe Media přebírá obchodní ředitel Petr Marek.

Mokráň je bývalý generální ředitel slovenského vydavatelství Ecopress, odkud odešel poté, co firmu koupil Andrej Babiš. Při vydavatelství Vltava Labe Media (dřív Vltava-Labe-Press), které po akvizici Pentou vede Michal Klíma, fungoval od loňského podzimu, zprvu jako člen Klímova poradního sboru. Začátkem letoška se stal výkonným ředitelem, s úkolem připravit transformaci obchodního oddělení, marketingu a řízení regionálních divizí.

Regiony ponovu startují, Mokráň tak prý má hotovo. Vydavatelství sedmdesátky mutací regionálních novin Deník oznámilo, že od září spouští transformaci řízení regionálních divizí a restrukturalizaci Deníků: „Vydavatelství se bude koncentrovat na dění v okresech a změny v řízení povedou k uvolnění redakčních kapacit pro sběr a zpracování lokálních dat, a to jak v digitální, tak v tištěné verzi.“