Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Momentum, Wunderman a Geometry favority IMC

Letošní 15. ročník soutěže aktivačních agentur IMC Czech Awards zveřejnil shortlist.

Na shortlist letošního ročníku soutěže IMC Czech Awards (dřív Český direkt & promo) se dostalo 39 prací. Nejvíce šancí na výhru přitom mají agentury Momentum (8 prací), Wunderman (6), Geometry Global (4) a Leemon Concept (3).

„I když se občas stává, že v soutěži uspěje agentura, která přihlásí pouze jednu soutěžní kampaň, většinou však vyhrávají agentury s více přihláškami,“ podotkl Tomáš Hájek, výkonný ředitel pořádající Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ). Soutěž spolupořádají Aktivační agentury při Asociaci komunikačních agentur (AKA).

Slavnostní vyhlášení proběhne zítra 6. června večer v pražském klubu Jazz Dock. Vítězové české soutěže budou registrovat do evropského klání.

Odborné porotě, která finalisty vybrala, i letos předsedá Naďa Šolcová, specialistka na direkt marketing, zakladatelka Win-win Institute a čerstvá šéfka akademie SoftAKA. Ostatních dvanáct porotců jsou zástupci různých komunikačních agentur a zadavatelů. Ředitelem soutěže je dál Ondřej Gottwald, který zastupuje agenturu Garp Integrated ve zmíněné sekci aktivačních agentur AKA.