Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Moneta si na online média vybrala Go.Direct

Mediální agentura Go.Direct zvítězila v tendru finančního ústavu Moneta Money Bank na plánování a nákup online médií. Agentura, která je s Red Media, Blaze a Can Media součástí nákupní aliance MediaBlock skupiny Kindred Group, zajišťuje pro banku od jara kompletní online mediální strategii – od analytiky přes nákup reklamních ploch po výkonnostní kampaně.

„V kampaních Monety letos využijeme více programatického cílení. Naší ambicí je propojit data ze všech dostupných zdrojů od displejových kampaní přes PPC až po sociální média a využít je pro sjednocení komunikace napříč online kanály,“ popisuje šéfka Go.Directu Zuzana Bergrová. Jí řízená agentura má mezi klienty také Rémy Cointreau, Maspex nebo AEG.