Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Motoristický novinář Hlisnikovský jde do AC&C

Bývalý šéfredaktor webu Autofakta a redaktor auto-moto titulů má na starost Volkswagen.

Adam Hlisnikovský

Libor Hlisnikovský

Bývalý šéfredaktor webu Autofakta Libor Hlisnikovský nastoupil do agentury AC&C Public Relations coby nový account manažer značky Volkswagen. Ve funkci vystřídal Adama Šrámka, který měl v kompetenci značky Volkswagen a Volkswagen Užitkové vozy. O Volkswagen Užitkové vozy se nyní nově stará Zorka Mašková.

Hlisnikovský působil od roku 2013 jako šéfredaktor webu Autofakta, PR manažer projektu Legendy a redaktor časopisu Faster Magazine i jeho internetové verze ifaster.cz. Předtím pracoval mimo jiné jako redaktor časopisů Auto Tip a Svět motorů.

Zorka Mašková

Zorka Mašková

Mašková působí v AC&C Public Relations od dubna 1994, v minulosti se starala například o značky Audi a Volkswagen a také o další klienty z oblasti automobilového průmyslu, dopravy a logistiky (Michelin, Bridgestone, DKV Euro Service, DHL Supply Chain a jiné). Dalšími jejími klienty byly společnosti z oblasti gastronomie (Findus a Fissler). V současnosti má na starosti klienty Seat, DasWelt Auto (společnost Porsche Česká republika), Bridgestone a od 1. března Volkswagen Užitkové vozy.