V úterý 30. srpna startuje na rádiu Frekvence 1 nová polední show Libora Boučka. Každý všední den od 12.00 do 13.00, kdy předtím pět let vysílal Ruda z Ostravy, nabídne mix hudby, zpráv a zábavy. Bouček chystá zábavní vstupy k aktuálním událostem, rozhovor s prezidentem Libor Bouček volá na Hrad a či bleskový kvíz. „Vlastní hodinová autorská polední show patří v zahraničí k tomu nejúspěšnějšímu v posledních letech a je na čase začít něco podobného budovat i na Frekvenci 1,“ prohlásil Bouček, který dosud musel vstávat kvůli ranní moderaci od 6.00 do 9.00.

Motoristický novinář Hlisnikovský jde do AC&C

Bývalý šéfredaktor webu Autofakta a redaktor auto-moto titulů má na starost Volkswagen.

Adam Hlisnikovský

Libor Hlisnikovský

Bývalý šéfredaktor webu Autofakta Libor Hlisnikovský nastoupil do agentury AC&C Public Relations coby nový account manažer značky Volkswagen. Ve funkci vystřídal Adama Šrámka, který měl v kompetenci značky Volkswagen a Volkswagen Užitkové vozy. O Volkswagen Užitkové vozy se nyní nově stará Zorka Mašková.

Hlisnikovský působil od roku 2013 jako šéfredaktor webu Autofakta, PR manažer projektu Legendy a redaktor časopisu Faster Magazine i jeho internetové verze ifaster.cz. Předtím pracoval mimo jiné jako redaktor časopisů Auto Tip a Svět motorů.

Zorka Mašková

Zorka Mašková

Mašková působí v AC&C Public Relations od dubna 1994, v minulosti se starala například o značky Audi a Volkswagen a také o další klienty z oblasti automobilového průmyslu, dopravy a logistiky (Michelin, Bridgestone, DKV Euro Service, DHL Supply Chain a jiné). Dalšími jejími klienty byly společnosti z oblasti gastronomie (Findus a Fissler). V současnosti má na starosti klienty Seat, DasWelt Auto (společnost Porsche Česká republika), Bridgestone a od 1. března Volkswagen Užitkové vozy.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr