Internetové Britské listy Jana Čulíka a spol. si dnes připomínají 20 let existence. Poprvé vyšly 29. července 1996 jako součást Neffova Neviditelného psa. Proč Čulík Britské listy rediguje? Má pocit, že to má nějaký smysl? To říká ve videorozhovoru s Bohumilem Kartousem.

Motoristický novinář Hlisnikovský jde do AC&C

Bývalý šéfredaktor webu Autofakta a redaktor auto-moto titulů má na starost Volkswagen.

Adam Hlisnikovský

Libor Hlisnikovský

Bývalý šéfredaktor webu Autofakta Libor Hlisnikovský nastoupil do agentury AC&C Public Relations coby nový account manažer značky Volkswagen. Ve funkci vystřídal Adama Šrámka, který měl v kompetenci značky Volkswagen a Volkswagen Užitkové vozy. O Volkswagen Užitkové vozy se nyní nově stará Zorka Mašková.

Hlisnikovský působil od roku 2013 jako šéfredaktor webu Autofakta, PR manažer projektu Legendy a redaktor časopisu Faster Magazine i jeho internetové verze ifaster.cz. Předtím pracoval mimo jiné jako redaktor časopisů Auto Tip a Svět motorů.

Zorka Mašková

Zorka Mašková

Mašková působí v AC&C Public Relations od dubna 1994, v minulosti se starala například o značky Audi a Volkswagen a také o další klienty z oblasti automobilového průmyslu, dopravy a logistiky (Michelin, Bridgestone, DKV Euro Service, DHL Supply Chain a jiné). Dalšími jejími klienty byly společnosti z oblasti gastronomie (Findus a Fissler). V současnosti má na starosti klienty Seat, DasWelt Auto (společnost Porsche Česká republika), Bridgestone a od 1. března Volkswagen Užitkové vozy.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr