Pro muzeum voskových figurín Grévin Praha začala pracovat výkonnostní agentura Performics, která je součástí skupiny ZenithOptimedia. Jejím úkolem agentury bude zajištění on-line komunikace včetně contentu. Klient si ji vybral na základě předchozích zkušeností z Francie, kde oba tyto mezinárodní subjekty také spolupracují.
Agentura má zajistit muzeu Grévin top pozice ve většině brandovaných vyhledávání, zviditelnit různé plánované akce a představit toto místo jako jedno z kulturně-společenských zařízení v Praze. Agentura bude od prosince pracovat na přípravě contentu pro příští rok a od ledna rovněž na nákupu a plánování mediální online podpory. Prostřednictvím online strategie hodlá přilákat nové zákazníky jak domácí, tak zahraniční.
Výkonnostní agentura Performics působí v Česku od června 2012 a zajišťuje servis v oblasti performance marketingu – SEM (reklama ve vyhledávačích), SEO optimalizace, OneSearch (propojení SEO a SEM), výkonnostní marketing v display reklamě, na sociálních sítích, v mobilních telefonech a tabletech. Funguje v rámci skupiny VivaKi, kterou v Česku reprezentují mediální agentury ZenithOptimedia a Starcom MediaVest Group.