U nás lidi rostou. Zavolej nám hned teď!

Proběhl náš pátý PR Brunch uspořádaný s agenturou Pram Consulting. Přehrajte si videozáznam.

Na data přišel do Seznamu Novotný z Adformu

Seznam.cz chce letos sjednotit interní reklamní systémy do jednoho celku a platformy.

Jakub Novotný

Jakub Novotný

Česká internetová jednička Seznam.cz obsadila nově vytvořenou pracovní pozici manažera datové platformy (DMP, Data Management Platform). Nastoupil na ni Jakub Novotný, který posledních pět let dělal v Adformu, kde pečoval o spolupráci s klienty a agenturami, předtím pracoval jako account manager v Acomware, respektive jako obchodník v Computer Press. V Seznamu má za úkol rozvíjet strategii v oblasti monetizace firemních datových zdrojů. „Jedním z letošních cílů Seznamu je totiž spojení stávajících reklamních systémů do jednoho celku, jehož součástí bude také interní platforma na správu a flexibilnější segmentaci dat sloužících k přesnější profilaci cílových publik,“ uvedla firma.