Veřejnost může od 1. října hlasovat v sedmém ročníku soutěže o nejsexističtější českou reklamu. O anticenu Sexistické prasátečko se uchází 96 reklam. Veřejnost může hlasovat na webu soutěže do 31. října. Slavnostní vyhlášení výsledků bude 6. listopadu. Uvedli to organizátoři z hnutí Nesehnutí.
Lidé mohli své tipy do soutěže posílat od května do úterní půlnoci. Z nominovaných reklam vybírá vítěze anticeny jak veřejnost, tak odborná porota. V ní zasednou pracovníci z genderové oblasti, reklamní i mediální osobnosti.
Vedle Sexistického prasátečka spustilo hnutí Nesehnutí web NEsexismu.cz, na kterém mohou lidé poslat podnět úřadu a firmě na konkrétní sexistické reklamy.
Loni si anticenu Sexistické prasátečko vysloužila zlínská ČSSD a od patnáctičlenné poroty odborníků na marketing havířovská TOP 09. Jde o předvolební reklamy, které využily jako dominantní prvek části nahého ženského těla. Lidé a experti vybírali z více než stovky reklam, na předních pozicích se umístily politické strany. Politické reklamy jsou i v letošním výběru.