V úterý 13. června proběhne druhý ročník akce Nakafe, večer otevřených dveří u komunikačních firem sdružených v Asociaci komunikačních agentur. Letos své dveře otevře celkem 21 agentur, a to v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Program večera, zaměřený na zájemce o obor komunikace, začíná vždy v 17 a v 19 hodin, je tedy možné si naplánovat dvě návštěvy za večer. Někde je i víc termínů přes den, a to pro školy. Pro návštěvu je třeba se zaregistrovat na webu akce. Vstup je zdarma.
Prvního ročníku akce Nakafe se loni v květnu zúčastnilo 12 agentur. „Letos byl o projekt ze stran agentur mimořádný zájem. Radost máme hlavně ze zapojení mimopražských členů AKA. Očekáváme stovky zájemců,“ podotkl Marek Hlavica, výkonný předseda AKA.
V Praze bude možné navštívit Boomerang Communication, Comtech_Can, Dorland, Garp Integrated, J. Walter Thompson, Leo Burnett, Mark/BBDO, Media Investments, McCann, Nydrle, Ogilvy & Mather, Scholz & Friends, Symbio, VCCP, WMC/Grey, Wunderman, Young & Rubicam. V Brně pak agentury Aetna, Media Age, S&K Public, ve Frýdku-Místku Leemon.
I letos může zájemce zlákat kreativní prostředí, práce agentur oceněné v soutěžích, speciální programy podle zaměření každé agentury. Na výběr přitom bude z digitálních studií, kreativních agentur, aktivačních i mediálních agentur. Přitažlivé mohou být navíc i některé zajímavé objekty běžně nepřístupné - bývalé plicní sanatorium na Vinohradech, konverze holešovické či smíchovské továrny či starovršovické zemědělské usedlosti.