Jan Dražan, zástupce šéfredaktora Echa, a Jan Pergler, někdejší novinář, teď manažer v ČSOB, vydávají ve vlastním Nakladatelství Zeď druhou knihu. První byla série rozhovorů Náš Václav Havel, druhou je román Ferdinanda Peroutky Oblak a valčík. První pokřtili 17. listopadu, druhou pak 7. prosince a úspěšně na ni vybírali na Hithitu. Obě je možné běžně koupit, i přes internet.

Narostla čtenost všech Křetínského deníků

Meziročně nejvíc z deníků vzrostl zájem čtenářů o Sport, mezi nedělníky o Nedělní Sport.

Všem deníkům vydavatelství Czech News Center Daniela Křetínského a Patrika Tkáče Sport, Blesk a Aha! meziročně stoupla čtenost. V případě Sportu to bylo o 12 %, Sport tak přeskočil Právo. U Blesku a Aha! je změna o 1 %. Blesk zůstává nejčtenějším tuzemským deníkem, druhá je Mladá fronta Dnes.

Třetí Deník zaznamenal mezi deníky největší pokles, o 10 % (vydavatelství Vltava-Labe-Press momentálně v Praze provádí ofenzivu kvůli zvýšení čtenosti titulu nejen v metropoli, ale i v celkových číslech). Klesl také zájem čtenářů o noviny zdarma Metro i E15 (i ten nově patří pod Czech News Center, v měřeném období tomu tak ještě nebylo).

Ukazují to čerstvá data pravidelného výzkumu Media Projekt za poslední klouzavé pololetí.

V sekci zpravodajských časopisů si meziročně polepšily Respekt a Týden, nejvíc však týdeník Mafry Téma. Jeho čtenost od předchozího měřeného pololetí vzrostla skoro o čtvrtinu. Mezi ekonomickými časopisy meziročně rostl zájem o Euro a Forbes, Ekonom klesl.

Nejčtenějším časopisem v Česku je týdeník Rytmus života vydavatelství Bauer Media (598.000 čtenářů), následuje ho Nedělní Blesk.

Čtenost vybraných tiskovin v 4. čtvrtletí 2015 a 1. pololetí 2016

Celkový zásah tisku v delším období je 90 % populace. Nejméně jeden deník si v posledních čtrnácti dnech přečetlo 65 % populace, tedy přibližně 5,7 milionu osob ve věku 12 až 79 let. Deníky a jejich přílohy oslovily celkem 72 % lidí. Čtenářem alespoň jednoho časopiseckého titulu vydávaného na českém trhu je 83 % občanů, tedy kolem 7,3 milionu osob.